Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 21 жовтня 2025 року в онлайн режимі відбувся авторський науково-практичний семінар для вчителів початкових класів за участі Марини Михайлівни Корнієнко, Заслуженої вчительки України, учительки-методистки, спеціалістки вищої кваліфікаційної категорії, учительки інформатики Харківського приватного ліцею, співавторки підручників та посібників з інформатики (тема виступу: «Цифрова підтримка НУШ»); Тетяни Сергіївни Павлової, наукової співробітниці відділу початкової освіти ім. О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, учительки початкових класів, співавторки НМК з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1-4 класів (тема виступу: «Роль наступності у формуванні екологічної компетентності учнів початкових класів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»).
Захід зібрав 100 зацікавлених педагогів Херсонщини.
У своєму виступі Тетяна Сергіївна наголосила на важливості наступності у формуванні екологічної компетентності молодших школярів. Авторка підкреслила, що екологічне виховання починається з простих, але системних кроків на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», де діти не лише отримують знання про навколишнє середовище, а й вчаться відповідально ставитися до природи, робити усвідомлений вибір у повсякденному житті. Тетяна Сергіївна поділилася прикладами практичних завдань, спостережень і дослідницьких робіт, які допомагають учням зрозуміти взаємозв’язки у природі та відчути власну роль у збереженні довкілля. Особливу увагу вона приділила використанню коміксів і творчих завдань, спрямованих на формування екологічної компетентності учнів. Завдяки поступовому ускладненню змісту такі матеріали сприяють розвитку екологічного мислення, відповідального ставлення до природи та інтересу до пізнання навколишнього світу. Її виступ став чудовою демонстрацією того, як екологічна освіта може органічно поєднуватися з іншими напрямами розвитку дитини у Новій українській школі.
Марина Михайлівна розкрила можливості сучасного цифрового освітнього середовища IZZI. Вона детально зупинилася на його перевагах для учнів, учителів і батьків, наголосивши, що платформа відкриває доступ до електронних підручників, інтерактивних додатків і навчальних ресурсів, які допомагають зробити освітній процес цікавішим і ефективнішим.
Особливу увагу спікерка приділила питанню підготовки уроку з використанням матеріалів IZZI: як грамотно структурувати заняття, поєднувати різні види діяльності та водночас не перевантажувати дітей цифровим контентом. Вона підкреслила, що головне – збалансувати сучасні технології з турботою про здоров’я та емоційний комфорт учнів, щоб кожен урок був не лише пізнавальним, а й гармонійним.
Авторка наголосила, що цифрова підтримка НУШ – це не лише про технології, а передусім про нову педагогічну культуру, у центрі якої – дитина, її інтереси, потреби та можливості.
Педагоги щиро подякували авторам за змістовні й практично орієнтовані виступи, відзначивши, що отримана інформація стала важливим доповненням до їхнього професійного досвіду та джерелом нових ідей для роботи.














