Положення про кафедру КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про інститут підвищення кваліфікації КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про навчально-методичний відділ КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про навчально-методичну лабораторію КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про гуртожиток КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
План роботи академії на грудень 2024 року.
План роботи академії на листопад 2024 року.
План роботи академії на жовтень 2024 року
План роботи академії на серпень-вересень 2024 року
План роботи академії на червень 2024 року
План роботи академії на травень 2024 року
План роботи академії на квітень 2024 року
План роботи академії на березень 2024 року
План роботи академії на лютий 2024 року
План роботи академії на січень 2024 року
План роботи академії на 2024 рік
План роботи академії на грудень 2023 року
План роботи академії на листопад 2023 року
План роботи академії на жовтень 2023 року
План роботи академії на серпень-вересень 2023 року.
План роботи академії на червень 2023 року
План роботи академії на травень 2023 року
План роботи академії на квітень 2023 року
План роботи академії на березень 2023 року
План роботи академії на лютий 2023 року
План роботи академії на 2023 рік
План роботи академії на лютий 2022 року
План роботи академії на січень 2022 року
План роботи академії на 2022 рік
План роботи академії на грудень 2021 року
План роботи академії на листопад 2021 року
План роботи академії на жовтень 2021 року
План роботи академії на червень 2021 року
План роботи академії на травень 2021 року
План роботи академії на квітень 2021 року
План роботи академії на березень 2021 року
План роботи академії на лютий 2021 року
План роботи академії на січень 2021 року
План роботи академії на 2021 рік
План роботи академії на 2020 рік
План роботи академії на 2019 рік
Положення про організацію освітнього процесу у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про психологічну службу в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про контроль якості підготовки фахівців у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Положення про самостійну роботу здобувачів вищої освіти
Положення про стейкхолдерів освітніх програм у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Анкета для оцінювання роботодавцями задоволеності якістю підготовки фахівців за освітньою програмою
Анкета для викладачів аспірантури щодо якості освітньої програми » 011 Освітні, педагогічні науки»
Анкета для опитування здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії щодо якості організації освітньої діяльності під час вивчення навчальних дисциплін
Академічна доброчесність
Питання академічної доброчесності та наслідків її недотримання зараз є актуальними для освітньої галузі України. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» академічна доброчесність є сукупністю етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
За українським законодавством базовими принципами академічної доброчесності є: самостійне виконання навчальних завдань та проведення наукових досліджень; покликання на джерела використаної інформації; дотримання норм законодавства та авторського права; надання достовірної інформації про результати навчально-педагогічної та наукової діяльності.
Основним порушенням принципів академічної доброчесності вважається науковий / академічний плагіат, який полягає у привласненні отриманих результатів іншою особою і може виражатися в публікації наукових, навчально-методичних та інших текстів під іншим прізвищем без згоди автора та без покликань на першоджерело.
У КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» запроваджена система забезпечення принципів академічної доброчесності як складова внутрішньої системи забезпечення якості. В Академії перевірці на плагіат підлягають: магістерські роботи, дисертаційні роботи на здобуття ступеня кандидата (доктор філософії) або доктора наук, рукописи монографій, підручників, авторських навчальних посібників, рукописи статей, тези доповідей, що надходять до редакцій наукових журналів або оргкомітетів конференцій. Перевірка здійснюється в Системі Unicheck.com/uk-ua. У разі виявлення академічного плагіату у роботах працівників академії, здобувачів освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації автори несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства, зокрема, передбачених Законом України «Про освіту».
Дотримання принципів академічної доброчесності у закладах освіти сприятиме їхньої конкурентоспроможності в умовах запиту на якісні освітні послуги. Продуктивна взаємодія всіх учасників освітнього процесу можлива лише на засадах відкритості, чесності та прозорості.
Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо оголошених процедур.
При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
10.09.2021 р.
15.09.2021 р.
02.11.2021 р.
28.12.2021 р.
Prozorro (Код ЄРДПОУ 02139794)
Звіт ректора КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за 2022 рік
Звіт ректора КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за 2021 рік
Звіт ректора КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за 2020 рік
Звіт ректора КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за 2019 рік
Звіт ректора КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за 2018 рік
В Академії створено належні умови для комфортного навчання осіб з особливими освітніми потребами: наявність спеціальної зони паркування автомобілів поряд з головним входом до закладу, кнопка виклику персоналу для осіб з інвалідністю на входах до навчального корпусу та до гуртожитку; на скляних вхідних дверях яскраве маркування на висоті 1,6 м від рівня підлоги; для людей з порушенням зору і слуху передбачена система тактильної та візуальної інформації; сходи мають тактильне (рельєфне) та візуальне (кольором) попередження на початку і в кінці; наявність спеціальних аудиторій, усунення порогів, розширення дистанцій між партами в аудиторіях, можливості вільного розміщення візка за першим рядом парт.
В академії створено Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти, де викладачі та всі інші учасники освітнього процесу можуть отримати консультацію та методичну допомогу щодо особливостей організації навчання осіб з обмеженими можливостями. Працівники відділу розвитку особистості за потребою надають психологічну підтримку учасникам освітнього процесу. Із метою формування у всіх здобувачів вищої освіти толерантного ставлення до осіб з особливими освітніми потребами і процесу їхньої інтеграції в освітнє середовище систематично проводяться лекції та практичні заняття відповідної спрямованості.
У Правилах прийому на навчання у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» визначено умови участі в конкурсному відборі, якими можуть скористатися особи з особливими освітніми потребами.