Головне завдання психологічної служби освіти — це збереження психічного здоров’я та здійснення психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу, тож усі види діяльності спрямовані саме на виконання цієї важливої справи

Головне завдання психологічної служби освіти — це збереження психічного здоров’я та здійснення психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу, тож усі види діяльності спрямовані саме на виконання цієї важливої справи. В посадові обов’язки соціальних педагогів, як працівників служби,  входить також супровід дітей різних соціальних категорій. Це і визначення статусу і орієнтування  в нормативно-правовій базі, розуміння які заходи здійснюються в соціальній сфері, до яких закладів за необхідності можна перенаправити учнів та їх батьків, а також з якими організаціями та структурами можуть співпрацювати працівники психологічних служб і з яких питань. Звісно, у фахівців виникає багато питань, бо йдеться про долі дітей, їх благополуччя у освітньому середовищі та подальша психосоціальна підтримка. Така підтримка є мультидисциплінарною,  передбачає низку певних заходів, зокрема, — обмін інформацією та ресурсами, спільне планування, впровадження та моніторинг втручань. Тож, 25 вересня 2024 року в рамках цієї діяльності КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» спільно з Департаментом соціального розвитку ХОДА було організовано онлайн зустріч з працівниками психологічної служби області. Спікери Олена Міхеєва, директорка Департаменту соціального розвитку; Тетяна Лушнікова, керівниця Служби у справах дітей ХОДА; Дмитро Муценко, директор Херсонського обласного центру соціальних служб допомогли розглянути питання, які вже виникли у працівників служб, надали ґрунтовні роз’яснення щодо встановлення соціальних статусів та алгоритм встановлення категорій дітям та їх сім’ям, ознайомили зі специфікою здійснення соціального супроводу. Дякуємо всім за активну участь, жваве спілкування, ефективну взаємодію та сподіваємось на подальшу співпрацю.

Категорія: Новини
Оберіть мову