Фінальний день роботи VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи – 2024» – це захоплива, різновекторна професійна і творча взаємодія-подорож спікерів та учасників

Фінальний день роботи VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи – 2024»  – це захоплива, різновекторна професійна і творча взаємодія-подорож спікерів та учасників.

Секція «Менеджмент освіти» сьогодні розпочалась зі спілкування з керівником та заступниками керівника КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області, які запропонували до уваги учасників школи вкрай важливу тему «Інтеграція в НУШ: що треба знати керівнику (з досвіду роботи пілотного закладу освіти)». Під час узаємодії відбулося обговорення секретів менеджменту в сучасних умовах роботи закладів освіти в дистанційному форматі, визначення порад для адміністрації освітніх установ щодо впровадження інтеграції та ознайомлення з практичним досвідом застосування інтегрованого підходу до організації методичної роботи за проєктним методом.

Виступ Інни Маніленко, методистки науково-методичного центру професійного розвитку КВНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», викладача КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», був присвячений завершенню навчального року і підготовці до наступного. Упродовж спілкування слухачі мали можливість обговорити питання: як в умовах воєнного стану, окупації, внутрішнього і зовнішнього переміщення здобувачів освіти, дистанційного навчання та упровадження Державного стандарту базової середньої освіти закінчуватиметься навчання у сфері загальної середньої освіти.

Робота секції «Початкова школа» розпочалася з виступу Софії Степаненко, учителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради Чернігівської області, спеціаліста вищої категорії,  заслуженого учителя України, на актуальну тему в умовах сучасних викликів, зокрема про розвиток емоційного інтелекту вчителя і учня.

У супроводі Натілії Крижановської, завідувачки відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки» ХОР, слухачі ознайомлювалися з аспектами формування і розвитку читачів-учнів початкової школи в сучасних умовах.

Досвідом створення та практичного використання ігрових мультимедійних ресурсів сьогодні ділилася Альона Ліпкіна, головна бібліотекарка відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки» ХОР. У своєму виступі спікерка закцентувала на інтерактивних медіаіграшках, створених на основі концепції Нової української школи.

У світ навчальних досліджень на уроках математики в 2-му класі поринули разом із Світланою Скворцовою, докторкою педагогічних наук, професоркою кафедри математики та методики її навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», співавторкою підручників з математики та НМК до них для початкових класів за НУШ-1 видавництва «Ранок».

Марина Колокот, корекційний педагог, викладачка ритміки, ЛФК, мистецтва Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради, керівниця  творчого колективу для дітей з особливими освітніми потребами «Янголи Добра», під час свого виступу розкрила питання підтримки українських дітей за кордоном, запроваджуючи заходи, спрямовані на формування і підтримку національної ідентичності.

                Учасники секції «Психологія» продовжували опановувати новації психологічної науки разом із Ганною Скотар, викладачкою кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», яка висвітлила актуальні питання щодо підвищення навчальної мотивації та побудови позитивної життєвої перспективи у підлітків в умовах зміни шкіл, обмеженого доступу до ресурсів та загрози безпеці. Також учасники секції відвідали майстер-клас «Арт-майстерня. Дивовижні прояви нашого Я» Антона Широкова, психолога Херсонського академічного ліцею імені О. В. Мішукова Херсонської міської ради при Херсонському державному університеті.

         Учасники секції «Дошкільна освіта» стали активними учасниками зустрічі з Людмилою  Скоп’юк, вихователем-методистом КЗ «Луцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 25 Луцької міської ради», яка розкрила питання проєктної діяльності на прикладі «Загальносадкового проєкту» Лісова школа», який спрямовано на розвиток природничо-екологічної компетентності специфічними засобами, які розташовано на дванадцяти локаціях по території всього дошкільного закладу.

Досліджуючи питання артгри, які висвітлила Олена Половіна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, учасники отримали поради та інструменти розвитку почуттєвого досвіду під час організації такої діяльності з дошкільниками.

         Про розвивальні картографічні твори для наймолодших на прикладі географічних атласів з наліпками для дітей дошкільного віку була доповідь Вікторії Молочко, кандидатки географічних наук, провідного редактора УОВЦ «Оріон», яка презентувала педагогам навчальний атлас, подорожуючи сторінками якого діти дізнаються про сонячну систему, рослинний і тваринний світ планети, абетки світу, вітання різними мовами, національні страви і багато іншого.

Любов Яковенко, спеціалістка зі зв’язків із громадськістю видавництва «Ранок» виступила із доповіддю «Ранній вік — життя початок для хлоп’яток і дівчаток», під час якої презентувала посібники для дітей раннього віку, які спрямовані на розвиток мовлення засобами народного фольклору.

Незламна команда спікерів-професіоналів VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи – 2024» разом з натхненними учасниками закінчує свою цьогорічну п’ятиденну освітню подорож. Дякуємо за творчу співпрацю, щирі усмішки!

Віримо, що наступного року зустрінемося в очному форматі, уже у вільній, незалежній та мирній Україні!

Категорія: Новини
Оберіть мову