Захопливі, інтерактивні, практико зорієнтовані заняття, зустрічі з провідними науковцями та фахівцями освітніх галузей характеризують четвертий день VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи»-2024

Захопливі, інтерактивні, практико зорієнтовані заняття, зустрічі з провідними науковцями та фахівцями освітніх галузей характеризують четвертий день VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи»-2024.

Секція «Менеджмент освіти» розпочалася з виступу Оксани Бутурліної, кандидатки філософських наук, доцентки, завідувачки кафедри управління інформаційно-освітніми проектами Дніпровської академії неперервної освіти, яка запропонувала до уваги учасників актуальну тему «Управління інноваціями у сфері STEM у надзвичайних умовах». Пані Оксана розповіла про свій власний досвід STEM-проєктування та експериментальну діяльність в сфері STEM, надала корисні практичні рекомендації директорам щодо створення STEM-середовища в школі, зарядила учасників позитивними креативними ідеями щодо впровадження STEM у діяльність закладів освіти.

Естафету цього дня прийняла Олена Глазкова, менеджерка проєктів ГО «Кременчуцький інформаційно-просвітницький центр «Європейський клуб», яка спілкувалася з учасниками про грантрайтинг та особливості написання успішного проєкту. У межах заняття учасники і спікерка обговорили відмінності проєктів і грантів, пошук можливостей для фінансування в умовах воєнного стану, ознайомилися з шляхами розробки конкурентноспроможного грантового проєкту та звернули увагу на складання бюджету як основи грантової діяльності.

Робота секції «Початкова освіта» сьогодні розпочалася з мовного інтенсиву від Людмили Марецької, кандидатки педагогічних наук, доцентки, завідувачки кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», яка закцентувала на аспектах нової редакції українського правопису під час інтерактивної взаємодії.

Ольга Гісь, стратегічна директорка «Школи вільних та небайдужих» в м. Львів, кандидатка фізико-математичних наук, психологиня, лавреатка стипендії ім. Фулбрайта, у своєму виступі презентувала новий посібник з математики, структуру та «родзинки» посібника.

Далі учасники Літньої онлайн-школи разом з викладачкою кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Вікторією Роздорожньою досліджували можливості оновленої версії платформи для організації відеоконференцій ZOOM.

Любов Яковенко, спеціалістка зі зв’язків із громадськістю видавництва «Ранок», авторка методичних видань для початкової школи видавництва «Ранок», освітянка з 30-річним стажем, дитяча письменниця, лавреатка премії «Молода коронація слова», лавреатка відзнаки «Золоті письменники України», висвітлила інформацію про підручники, методичні посібники та робочі зошити для вивчення української мови та літератури, закцентувавши на доступній інтерактивній підтримці до них.

Спілкування колег на секції «Психологія» розпочалося із зустрічі з Тетяною Каменщук, старшою науковою співробітницею лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України, яка схарактеризувала інноваційні методи для профілактики та корекції професійного вигорання практичних психологів. Про батьківські сценарії та їх побудову взаємовідносин у родині сьогодні йшла мова на занятті Юлії Агачевої,  доцентки кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Учасники секції «Дошкільна освіта» свій робочий ранок розпочали із занурення в прекрасний, неповторний світ мистецтва за участі Людмили  Шульги, кандидатки педагогічних наук,  доцентки кафедри дошкільної освіти Запорізького національного університету. Під час онлайн-взаємодії авторка розкрила питання «Актуальні аспекти формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку в умовах дистанційної освіти».

Учасники мали можливість ознайомитись з теоретичними і практичними аспектами технології формування соціально-фінансової грамотності дошкільника «Економічний ігроленд», яку презентувала Ольга Стягунова, кандидатка педагогічних наук, методистка відділу професійного розвитку педагогічних працівників державної установи «Український інститут розвитку освіти».

Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, завідувачка науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, і Ольга  Дєдов, психологиня Центру професійного розвитку педагогічних працівників Хотинської міської ради, практична психологиня закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Хотинської міської ради Чернівецької області, ознайомили учасників з особливостями практично-методичного посібника «Психологічна абетка для дошкільників», який містить інформацію для пояснення дітям різних емоційних станів та їх проявів, а також інтерактивний електронний додаток.

Про важливість ранкової зустрічі для створення й підтримки атмосфери сьогодні говорила Ольга Стребна, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти. Під час активної, динамічної зустрічі учасники виявляли креативність і велику зацікавленість темою.

Насичений корисною інформацією четвер добігає кінця, але нові ідеї та задуми, якими збагатились учасники Літньої онлайн-школи, обов’язково знайдуть втілення у професійній діяльності кожного учасника. Разом до Перемоги!

Категорія: Новини
Оберіть мову