Третій день роботи VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи» — 2024 об’єднав українських освітян під час інтерактивних і корисних взаємодій

Третій день роботи VII Всеукраїнської літньої онлайн-школи «Освітні ініціативи» — 2024 об’єднав українських освітян під час інтерактивних і корисних взаємодій.

 Секція «Менеджмент освіти» сьогодні розпочалася зі спілкування з Катериною Шевченко, головною спеціалісткою відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Херсонській області, яка розкрила питання забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності у школах в умовах війни, що дало змогу проаналізували проблему якості організації освітнього процесу в умовах війни та шляхів удосконалення діяльності закладів загальної середньої освіти за підсумками самооцінювання. Спікерка Ольга Дацко, психологиня, конфліктологиня, медіаторка, організаційна консультантка, тренерка Програми «Демократичка школа», членкиня Національної асоціації медіаторів України, розкрила питання впливу психологічної стійкості керівника на конструктивне вирішення конфліктів. Упродовж заняття учасники мали можливість визначити причини і ознаки конфлікту, особливості вирішення конфліктів та проаналізувати організаційні рішення для попередження або вирішення конфлікту і підсилення свого внутрішнього ресурсу.

Взаємодія учасників секції «Початкова освіта» була насичена інтерактивом і розпочалася з майстер-класу, присвяченого дивовижному світу арт-терапевтичних технологій, який провела Сліпіч Юлія Володимирівна, кандидатка педагогічних наук, професорка, доцентка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Методичне забезпечення підручника «Мистецтво» 2 клас (авторів Л. Аристова, Л. Чєн) презентувала Аристова Людмила Сергіївна, доцентка кафедри музичного мистецтва Миколаївського національного університету ім. В.О.Сухомлинського, докторка філософії, доцентка, завідувачка кафедри художньо-естетичної освіти Миколаївського ліцею імені Миколи Аркаса, учителька вищої категорії, «учитель-методист»; співавторка підручників «Мистецтво» та «Музичне мистецтво» для початкової і середньої школи (м. Миколаїв). Барна Ольга Василівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри інформатики та методики викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка, заслужений працівник освіти, висвітлила питання ігрової подачі матеріалу під час уроків інформатики. Про можливості освітньої платформи FAINO розповідав директор УОВЦ «Оріон» Костенко Олег Васильович. У фокусі уваги сьогодні – соціально-емоційне навчання, яке стало основою для  програми «Зерна», з якою ознайомила учасників Клікушина Яна,  тренер The LEGO Foundation.

Учасники секції «Психологія» досліджували питання підтримки людини в суїцидальній кризі, що має величезне значення, оскільки може врятувати життя, дати надію на кращі зміни, зорієнтувати на вирішення проблем або отримання допомоги. Саме цій життєдайній темі сьогодні було присвячено заняття спікерки секції психології Марухіної Ірини Володимирівни, наукової співробітниці Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України. Створення 3D-моделей, розробка інтерактивних симуляцій, генерація візуальних пояснень, персоналізація навчання та інші аспекти використання ШІ в роботі психолога розглянули на занятті учасники секції зі Скотар Ганною Сергіївною, викладачкою кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», і Скачок Юлією Володимирівною, соціальним педагогом Херсонської багатопрофільної гімназії № 20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради.

Учасники секції «Дошкільна освіта» взаємодію розпочали із зустрічі з Гавриш Наталею Василівною, докторкою педагогічних наук, професоркою кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, яка висвітлила сучасні технології ознайомлення дітей з літературними творами та закцентувала на використанні технологій формування критичного мислення на основі літературних текстів, алгоритмів творчої діяльності за змістом твору тощо. У цікавий світ нейромереж педагогів запросила Сисоєнко Наталя Анатоліївна, викладачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», та презентувала ідеї для оформлення занять під час дистанційної взаємодії. Чубакова Стефанія, тренерка The LEGO Foundation, представила учасникам секції шведську програму соціально-емоційного розвитку та навчання для дітей від 3 до 9 років «Peppy Pals» («Веселі друзі»), в основі якої закладено ігровий та діяльнісний підходи у взаємодії з дітьми. Про особистісно зорієнтовані підходи до закладання основ читацької компетентності в дітей дошкільного віку на епапах передчитання, читання та післячитання за технологією рефлексійного підходу розповіла Кондратець Інна Вікторівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Учасники заходу вдячні спікерам за навчання та щире бажання поділитися власними напрацюваннями, за корисне спілкування та  підтримку в такий складний  для України час.

Категорія: Новини
Оберіть мову