19 квітня 2024 р працівники психологічної служби та педагоги закладів освіти Херсонської області взяли участь у вебінарі, який організовано КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» спільно з УНМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України та Благодійним Фондом «Голоси дітей»

19 квітня 2024 р працівники психологічної служби та педагоги закладів освіти Херсонської області взяли участь у вебінарі, який  організовано  КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»  спільно з УНМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України та Благодійним Фондом «Голоси дітей» з теми «Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни, та взаємодії з ними під час навчання».

Спікерами заходу були  Євгенія Курченко, психолог-методист, практичний психолог вищої категорії Миколаївського ліцею №3, психолог БФ «Голоси дітей», кризовий психолог та Руслана Мороз, к.пс.н., старший науковий співробітник УНМЦ практичної психології та соціальної роботи УНМЦ НАПН України, експерт, психолог БФ «Голоси дітей», психотерапевт за методом кататимно-імагинативних переживань, кризовий психолог, травматерапевт, клінічний супервізор.

Травматичний досвід дітей, про який йшла мова під час вебінару, може включати різні ситуації. Діти, які пережили травму війни, можуть відчувати серйозний травматичний стрес, що може впливати на їхнє фізичне та психічне здоров’я. Це може бути посттравматичний стресовий розлад, відчуття тривоги, страху, депресії та інші психологічні проблеми, а також  на поведінку та навчання. Тож під час роботи в групах учасники могли з власного досвіду обговорити психологічні реакції, які проявляються у дітей в ситуації перебування за кордоном, в Україні, та тих, хто досі залишається в ТОТ або під обстрілами. А під час загального обговорення  розглянули загальні прояви та особливості вікових проявів. Важливо, щоб вчителі були уважними до можливих сигналів травми у дітей, сприяли їхньому емоційному благополуччю та надавали підтримку. Сприяли їхньому відновленню та допомагати впоратися зі стресом та створити безпечний простір для дітей. Саме про складові такого простору, шляхи його побудови та особливості дистанційного навчання в умовах війни йшла мова у другій частині зустрічі.

Категорія: Новини
Оберіть мову