2 квітня 2024 року відбувся вебінар для вчителів, шкільних психологів, педагогів закладів освіти Херсонської області

2 квітня 2024 року відбувся вебінар для вчителів, шкільних психологів, педагогів закладів освіти Херсонської області. Цей захід  перший з циклу лекцій з теми «Системи роботи з проблемною поведінкою учнів», які заплановані у співробітництві між ГО Чеської республіки «Асоціація міжнародних питань» та КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в межах реалізації проєкту  «Підтримка відновлення освіти в Україні».

Проблемна поведінка дітей/учнів це актуальне питання не тільки для країн, які мають справу з вторгненням і війнами, але й  для так званої західної цивілізації Різноманітні опитування вказують на різке зростання проблем із психічним здоров’ям та захворювань серед дітей/підлітків.

.Деякі прояви складної поведінки учнів можуть набувати екстремальних форм (особливо агресія, залякування, кіберзалякування, остракізм), і їх важко контролювати в класі та шкільному середовищі. Вчителі та інші педагоги потребують не лише свого досвіду, але й мають мати низку ефективних інструментів. Важливо розібратися з можливими причинами такої поведінки, які є наслідком не лише сімейного оточення, а й складної соціальної ситуації. У випадку з Україною це може бути прямим наслідком воєнного стану.

Сьогодні спікерка вебінару Ленка Гулова, співробітниця  кафедри соціальної педагогіки педагогічного факультету Університету Масарика виступила з темою «Проблемна поведінка учнів – причини та наслідки». Під час виступу окреслила актуальність теми проблемної поведінки; її причини та джерела. Висвітила корисні інструменти, які вчитель може використовувати в навчанні. Розповіла про шляхи підготовка майбутніх учителів до ​​практичної діяльності в закладах освіти Чеської республіки.

Категорія: Новини
Оберіть мову