26-27 березня 2024 року ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти у дистанційному форматі було проведено дводенний обласний науково-практичний семінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами та їх батьків в умовах воєнного стану»

26-27 березня 2024 року ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти у дистанційному форматі було проведено дводенний обласний науково-практичний семінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами та їх батьків в умовах воєнного стану».

В умовах війни в Україні Херсонщина потребує достатньої кількості кваліфікованих фахівців, які володіють загальними та професійними компетентностями для створення та підтримки безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища й для надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу. Ефективна робота з дітьми може розпочатися лише тоді, коли дорослі будуть випромінювати впевненість, спокій, витримку, надійність, будуть стресостійкими та зможуть надати дітям і батькам першу психологічну допомогу. Саме на вирішення зазначених актуальних завдань і спрямована програма семінару для педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням, учителів-дефектологів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. До навчання долучилися 100 педагогів Херсонської області.

Спікери семінару – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти Володимир Товстоган та викладач тієї ж кафедри Ганна Скотар. Під час роботи семінару було розглянуто велику кількість актуальних питань: які ознаки наслідків психологічної травми у дітей, як це впливає на їх розвиток, навчання та соціалізацію? Як підтримати дітей, у яких спостерігаються ознаки психологічної травми? Яким чином піклуватися про себе та своє ментальне здоров’я? Як долати освітні втрати та на що звернути увагу у першу чергу?

Учасникам семінару були запропоновані до ознайомлення методи арт терапевтичного впливу, казкотерапії, приклади корекційно-розвиткових занять для підтримки дітей з ООП у період воєнного стану.

Окрім того, дуже актуальною виявилась інформація щодо протимінної безпеки та навчання дітей правилам поведінки під час повітряної тривоги і виявлення вибухонебезпечних предметів.

Під час навчання учасники семінару дискутували щодо подолання освітніх втрат у дітей з порушеннями мовлення, які знаходяться закордоном, та способів їх подолання. Педагоги висловили подяку організаторам і спікерам  та високо оцінили проведений захід під час зворотного зв’язку.

Категорія: Новини
Оберіть мову