Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 27-28 лютого 2024 року у онлайн форматі відбувся дводенний обласний науково-практичний семінар з теми «Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»: особливості реалізації»

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»  27-28 лютого 2024 року у онлайн форматі відбувся дводенний обласний науково-практичний семінар з теми «Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»: особливості реалізації». У роботі заходу взяло участь понад 50 керівників закладів дошкільної освіти Херсонщини. Швед Ганна Володимирівна, викладач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», ознайомила учасників семінару зі структурою, основним змістом і можливостями застосування Стандарту у професійній діяльності керівника, схарактеризувала загальні та професійні компетентності, визначені професійним стандартом. Стребна Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», розкрила особливості лідерської та партнерської взаємодії, схарактеризувала поняття «керівник», «лідер», «менеджер». За результатами інтерактивних взаємодій учасники створили образ керівника як сучасного освітнього лідера, визначили характеристики та цінності команди. Висвітлюючи особливості емоційно-етичної компетентності керівника закладу дошкільної освіти, Роздорожня Вікторія Вікторівна, викладач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», звернула увагу на здатність до саморегуляції та толерантної взаємодії, вплив емоційного стану на  управлінську та організаційну діяльність керівника. Швед Ганна Володимирівна, викладач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», розкрила питання навчання впродовж життя в процесі управлінської діяльності, планування вектору саморозвитку, визначення шляхів досягнення, розвитку, вдосконалення загальних чи професійних компетентностей на шляху побудови індивідуальної траєкторії розвитку. Після проходження тесту учасники отримають сертифікати.

Категорія: Новини
Оберіть мову