Page 67 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 67

-передбачення оптимального навантаження письмовими роботами з
урахуванням порушень загальної та дрібної моторики пальців рук;
передбачення варіативності письмових робіт – не лише самостійне письмо, а й
роздаткові картки з друкованою основою;

      -збільшення часу на виконання письмових завдань.
У разі порушень зорово-просторової координації варто використовувати
наступні прийоми: спеціально вказати (різні позначення) рядок і місце, де
потрібно починати писати, малювати;

      -позначати відстань між рядками чи частинами завдання;
під час виконання арифметичних дій у стовпчик можна розфарбувати клітинки
олівцем, наприклад, сотні – зеленим, десятки – синім, одиниці – червоним;

      - використовувати перфокарти;
      - під час читання використовувати спеціальні закладки з прорізами для
фіксування слова, словосполучення чи речення;

      Рекомендації щодо умов організації
дистанційного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

      У дитини спостерігаються низький рівень активності та пізнання; її
безпосередні потреби та емоційні прояви не підпорядковуються мисленню, а й,
відтак – не усвідомлюються і не контролюються самою дитиною. Часто у дітей,
які мають порушення інтелектуального розвитку, можна спостерігати прояви
почуттів. Недостатній розвиток мислення, його критичності обмежує
можливість дітей аналізувати свою поведінку. Для таких дітей характерні
труднощі в соціальній адаптації, формуванні інтересів. У багатьох із них
порушується фізичний розвиток, виникають труднощі артикуляції, рухової
моторики, порушується нормальний розвиток пізнавальних, психічних
процесів, погіршується сприймання, пам’ять, словесно-логічне мислення.
Загальні рекомендації щодо розвитку когнітивної сфери:
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72