Page 68 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 68

Сприймання: поділ складного матеріалу на частини; збільшення часу для
усвідомлення завдання; уповільнення темпу викладу матеріалу; використання
наочності, активізація знань дітей з метою використання їх власного досвіду;
порівняння сприйнятого зі зразком.

      Увага: допомога у перевірці правильності виконаних дій; формування
навичок самоконтролю; навчання вмінню порівнювати свої роботи зі зразком.
Пам’ять: мінімальна кількість нових термінів, понять на одному уроці; поділ
матеріалу на частини; повторення матеріалу; закріплення вивченого матеріалу з
опорою на наочність, емоційну пам’ять з поступовим переходом до словесно-
логічного запам’ятовування.

      Мислення: зменшення обсягу матеріалу, спрощення інформації для
засвоєння; навчання застосовувати знання на практиці; поділ складних тем на
частини; поступове формування вміння порівнювати, використовувати план,
інструкцію, схеми тощо; формування вмінь виділяти різні аспекти предметів і
явищ; вчити міркувати вголос про способи та послідовність виконання завдань.
Інтелектуальна сфера: урахування індивідуальної працездатності дитини
відповідно до її можливостей; урізноманітнення методів і прийомів навчання;
створення умов, які стимулюватимуть учнів до навчання і запобігати
виникненню втоми.

      Загальні рекомендації щодо організації навчальної діяльності:
модифікація змісту освіти до особливих освітніх потреб дитини, що полягає у
зменшенні обсягу та спрощенні характеру матеріалу, спрощенні складного
матеріалу тощо;

      - використання наочності у процесі навчання, наочність має бути
конкретною, без абстрактних зображень і деталей, що відволікають від
сприймання об’єктів;
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73