Page 72 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 72
матеріалом розвиває дрібні рухи кисті руки, що позитивно впливає і на
мовленнєву функцію.
Загальні рекомендації щодо навчальної діяльності:
- з метою запобігання втомлюваності дитини під час освітнього процесу
слід змінювати види діяльності, використовувати у процесі викладу матеріалу
цікаві факти, приклади, організовувати фізкультхвилинки;
акцентувати увагу на розвиток спостережливості, формуванні навичок і вмінь
самостійно оволодівати знаннями та користуватись ними;
- виявляти прогалини у знаннях з метою їх поступового заповнення, аби не
допустити посилення відставання від інших учнів;
стимулювати активність під час занять, підтримувати навіть незначні успіхи;
враховувати труднощі запам’ятовування. У процесі виконання практичних
завдань додатково пояснювати навчальний матеріал, надавати можливість
виконувати завдання у повільнішому темпі,
ставити додаткові запитання з метою глибшого розкриття змісту завдання,
наводити вже відомі дітям приклади;
- використовувати поетапну інструкцію, додавати письмові інструкції до
завдання, формувати вміння планувати свою діяльність, словесно звітувати,
поступово підвищувати темп роботи дитини;
- адаптувати завдання з урахуванням особливих освітніх потреб дитини. Як
правило, для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ЗПР
використовується набір дидактичних ігор з розвитку логіки та творчості,
розвиваючі конструктори, різні пірамідки, спеціальні підручники та
інтерактивні комп’ютерні програми.
Матеріал підготувала завідувачка ХРЦПІО Юдіна О.В.