Page 72 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 72

матеріалом розвиває дрібні рухи кисті руки, що позитивно впливає і на
мовленнєву функцію.

Загальні рекомендації щодо навчальної діяльності:

- з метою запобігання втомлюваності дитини під час освітнього процесу

слід змінювати види діяльності, використовувати у процесі викладу матеріалу

цікаві  факти,  приклади,  організовувати               фізкультхвилинки;

акцентувати увагу на розвиток спостережливості, формуванні навичок і вмінь

самостійно оволодівати знаннями та користуватись ними;

      - виявляти прогалини у знаннях з метою їх поступового заповнення, аби не
допустити посилення відставання від інших учнів;
стимулювати активність під час занять, підтримувати навіть незначні успіхи;
враховувати труднощі запам’ятовування. У процесі виконання практичних
завдань додатково пояснювати навчальний матеріал, надавати можливість
виконувати завдання у повільнішому темпі,
ставити додаткові запитання з метою глибшого розкриття змісту завдання,
наводити вже відомі дітям приклади;

      - використовувати поетапну інструкцію, додавати письмові інструкції до
завдання, формувати вміння планувати свою діяльність, словесно звітувати,
поступово підвищувати темп роботи дитини;

      - адаптувати завдання з урахуванням особливих освітніх потреб дитини. Як
правило, для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ЗПР
використовується набір дидактичних ігор з розвитку логіки та творчості,
розвиваючі конструктори, різні пірамідки, спеціальні підручники та
інтерактивні комп’ютерні програми.

                Матеріал підготувала завідувачка ХРЦПІО Юдіна О.В.
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77