Page 76 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 76
ЧАСТИНА ІІ. 39
МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ШКОЛЯРІВ РІЗНОГО ВІКУ 40
РОЗДІЛ 1. 41
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 42
ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 42
Авторка: Алевтина Лотоцька 44
46
Формування навчальних навичок учнів в умовах
дистанційного навчання та комунікація з батьками 47
Режими дистанційного навчання 47
Синхронний режим 52
Асинхронний режим
Розклад занять 54
Орієнтовний графік роботи вчителя/вчительки
під час дистанційного навчання 55
Особливості оцінювання та контролю 57
Дистанційне навчання дітей 58
з особливими освітніми потребами
РОЗДІЛ 2. 59
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 59
ДЛЯ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ 60
Авторка: Оксана Пасічник 62
Мотивація та навчальні навички 62
учнів основної і старшої школи 64
Співпраця з учнями основної школи 65
Співпраця з учнями старшої школи 68
Методи взаємодії з учнями 70
під час дистанційного навчання
Синхронна взаємодія 3
Асинхронна взаємодія
Відсутність цифрових взаємодій
Розклад занять
Зворотний зв’язок
Особливості оцінювання та контролю
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
ВІД УПОРЯДНИЦЬ