Page 77 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 77

ВСТУП

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
В ШКОЛІ: ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати мож-
ливостей пояснити особисто й допомогти в момент виник-
нення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли
й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла
несподівані корективи і змусила всіх терміново опановува-
ти цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та мето-
дики.

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх
учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків.
Організувати якісне навчання з використанням цифрових
технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду тех-
нічним проблемам виявилось зовсім не просто. Але Украї-
на не виняток — жодна держава, жодна освітня система
у світі не була готова до цього.

Як визначено в наказі Міністерства освіти і науки України
від 25.04.2013 № 466 “Про затвердження Положення про
дистанційне навчання”, зареєстрованого в Міністерстві юс-
тиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235, дистанційне
навчання — це індивідуалізований процес набуття знань,
умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини,
який відбувається в основному за опосередкованої взає-
модії віддалених один від одного учасників навчального
процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на
базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-ко-
мунікаційних технологій.

Дистанційна форма навчання передбачає доступ до інтер-
нету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смарт-
фон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також те,
що вчителі володіють технологіями дистанційного навчан-
ня.

4
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82