Page 82 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 82

ВЗАЄМОДІЯ МІЖ УЧАСНИКАМИ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з най-
важливіших факторів успішного функціонування будь-якої
шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли
вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма
учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчи-
телями, учнями і батьками — набуває особливої важливості.

Саме адміністрація школи має забезпечити організацію
діяльності закладу освіти в умовах режиму дистанційно-
го навчання, узгодити правила та розклад взаємодій усіх
учасників освітнього процесу для виконання освітніх про-
грам закладу.

Завдання керівника закладу освіти — обговорити зміну
форм навчання з педагогічним колективом, обрати онлайн
платформу, організувати й запровадити навчання з вико-
ристанням дистанційних технологій. ТТобто слід не пере-
кладати відповідальність на вчителів, а допомогти колегі-
ально обрати оптимальний варіант, зважаючи на технічні
можливості школи, кожного вчителя та учнів. У свою чергу,
завдання вчителів — організувати комунікацію з учнями і
батьками.

Запроваджуючи дистанційне навчання, адміністрації за-
кладу слід зважати не лише на наявність техніки і доступу
до інтернет у вчителів та учнів, а й на специфіку початко-
вої, основної та старшої школи. Варто пам’ятати, що рівень
сформованості самостійної роботи учнів початкових класів
нижчий, ніж учнів основної та старшої школи, тому органі-
зовувати роботу молодших школярів мають дорослі. Але
йдеться саме про організацію навчального процесу вдома,
а не про те, що батьки будуть виконувати завдання за ди-
тину або викладати навчальний матеріал замість учителя.

                                                                                                                                9
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87