Page 83 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 83

Щоб уникнути хаосу, в педколективі варто визначити від-
повідальну особу, координатора дистанційного навчання,
який/яка комунікуватиме щодо питань організації дистан-
ційного навчання. Необхідно поцікавитись у вчителів, яка
їм потрібна допомога в опануванні інструментарію, у разі
потреби й можливості — організувати експрес-навчання.
Очевидно, що якщо до початку дистанційного навчання
вчитель/ка не користувався(лася) електронними засобами
в роботі, то за короткий час він/вона не опанує складних
для нього/неї інструментів.

Сьогодні весь світ перебуває в умовах необхідності пра-
цювати по-іншому. Не варто тиснути на вчителя/вчитель-
ку, якщо в нього/неї щось не виходить. Важливі підтримка
й допомога. Занадто високі вимоги до «віртуального іде-
ального» вчителя або учня, а також відсутність чіткої нор-
мативно-правової бази в умовах існування багатьох інших
освітніх проблем щодо впровадження дистанційного нав-
чання не сприяють ефективному вирішенню проблеми.

     Дистанційне навчання дасть результати, лише якщо
     буде посильним для всіх учасників освітнього процесу.

Щоб дізнатись більше про досвід та алгоритм організації дистанційного
навчання в школах, натисніть тут:

Вчитель/ка зобов’язаний(а) виконувати освітню програ-
му для досягнення учнями передбачених результатів на-
вчання, тобто надавати інформацію щодо обсягу та змі-
сту навчального матеріалу, завдань на його закріплення,
перевіряти й оцінювати їх та надавати відгуки на виконані
завдання. Саме вчитель/ка співпрацює з усіма учасника-
ми освітнього процесу. Він/вона має розуміти мету, план
виконуваних завдань, інструментарій для праці, її обсяг та
методику оцінювання виконаної роботи.

10
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88