Page 84 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 84

Рекомендуємо вчителям розпочати з планування графіка
своєї роботи, визначити базові інструменти та платформу.
Як показує досвід, не варто одночасно “кидатись” на всі
платформи — краще обрати просте й доступне, а згодом
виробити чіткий алгоритм дій. Вчителю/вчительці треба пе-
ресвідчитись, що він/вона технічно готовий(а) до праці на
обраній платформі, провести пробний урок з колегами,
скласти графік онлайн-зустрічей з учнями, створити групу
або спільноту з учнями в зручному месенджері та повідо-
мити про дату і час занять.

Для реалізації завдань індивідуальної освітньої траєкторії
осіб з особливими освітніми потребами вчителям та асис-
тентам вчителів інклюзивних класів/груп варто проаналізу-
вати індивідуальну програму розвитку дитини, календар-
но-тематичне планування, визначити теми для вивчення
в дистанційному режимі, розробити тематичні завдання
в системі онлайн у межах встановленого навантаження.

Учні мають опрацьовувати навчальні матеріали для ово-
лодіння відповідними компетентностями та досягнення
передбачених освітньою програмою результатів навчан-
ня, дотримуючись принципу академічної доброчесності. Зі
свого боку, батьки зобов’язані забезпечити належні умови
для навчання, сприяти виконанню дитиною завдань та до-
сягненню передбачених результатів.

Перед початком роботи бажано зробити онлайн-конфе-
ренцію з учнями та їхніми батьками, обговорити форми
співпраці та інші організаційні питання, скоординувати
роботу всіх у зручному форматі. На сайті школи рекомен-
дуємо розмістити розклад занять (консультацій) учителів
і загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання.
Домовтесь з батьками про конструктивний зворотний зв’я-
зок, для уникнення непорозумінь — поясніть батькам ал-
горитм дій. У більшості батьків відсутній досвід дистанцій-
ного навчання. Ми маємо розуміти, що на батьків не слід
покладати всю відповідальність за навчання дітей у цей

                                                                                                                                11
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89