Page 89 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 89

Але найголовніша профілактика списування — розумна по-
мірність навантаження. Часто діти списують через надмірну
кількість завдань, особливо якщо вправи затеоретизовані
й одноманітні. Учителям, особливо під час дистанційного
навчання, коли учні значну кількість матеріалу мають опа-
нувати самостійно, варто чітко вимірювати і прогнозувати
час, який знадобиться дітям на виконання завдань, а також
узгоджувати в педколективі графік перевірних робіт, щоб
зберігати рівномірний розподіл навантаження протягом
робочого тижня.

ПОВЕРНЕННЯ ДО ОЧНОГО НАВЧАННЯ

Існує кілька можливих сценаріїв повернення до очного
навчання після завершення карантину. Проте в будь-якому
з них необхідно провести діагностику та аналіз опануван-
ня учнями матеріалу, пропонованого під час дистанційного
навчання. Зважаючи на те, що в базовій школі учні вивча-
ють багато предметів, надзвичайно важливо відвести на
цей процес достатньо часу для уникнення перевантажен-
ня та зайвого емоційного напруження. Якщо є можливість,
варто застосовувати метод спостереження за діяльнісними
проявами опанованих компетентностей окрім або замість
контрольних робіт, базованих на засвоєнні теоретичних ві-
домостей.

Для забезпечення виконання освітніх програм закладу
в разі потреби необхідно:

     розробити індивідуальні навчальні плани;

     відвести час на додаткові консультації;

     скоригувати календарні плани наступних періодів для
     збалансованого включення матеріалу, який змушено
     пропустили за час карантину;

16
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94