Page 92 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 92

ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Критерії вибору засобів
організації дистанційного навчання

Для забезпечення дистанційного навчання учнів учитель/
ка може створювати власні веб-ресурси або використову-
вати інші веб-ресурси на свій вибір. При цьому обов’язково
надати учням рекомендації щодо використання ресурсів,
послідовності виконання завдань, особливостей контролю
тощо. Щоб привчати дітей до академічної доброчесності,
важливо завжди давати коректні посилання на джерела
використаної інформації.

Найголовнішим критерієм вибору інструментів для орга-
нізації дистанційного навчання має бути відповідність по-
ставленим методичним цілям, тобто те, наскільки певний
сервіс чи ресурс уможливлює досягнення очікуваних ре-
зультатів навчання в дистанційному форматі.

При цьому бажано також урахувати універсальність цих
інструментів, щоб скоротити кількість різних платформ, які
використовуються для навчання.

Порівнюючи кілька інструментів, варто враховувати зро-
зумілість інтерфейсу як для вчительства, так і для учнів-
ства. Перевагу краще надати україномовним ресурсам або
таким, що мають інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Водно-
час важливо врахувати можливі особливі потреби учнів та
засади універсальної доступності програмних засобів. В
умовах, коли навчання відбувається за допомогою персо-
нальних пристроїв, слід зважати на розмаїття цих пристроїв
та обирати ресурси, які максимально підходять для різних
платформ (персональні комп’ютери, планшети, мобільні
пристрої Apple, Android тощо).

                                                                                                                               19
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97