Page 95 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 95
Соціальні мережі, служби обміну миттєвими повідо-
мленнями та мобільні застосунки на кшталт Viber доз-
воляють створювати закриті групи, спільноти, чати, вести
обговорення тем, завдань, проблем, інформації.
Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання
Платформа Moodle (https://moodle.org/) — безкоштовна
відкрита система управління дистанційним навчанням.
Дозволяє використовувати широкий набір інструментів
для освітньої взаємодії вчителя/вчительки, учнів та адмі-
ністрації закладу освіти. Зокрема, надає можливість пода-
вати навчальний матеріал у різних форматах (текст, пре-
зентація, відеоматеріал, веб-сторінка; урок як сукупність
веб-сторінок з можливим проміжним виконанням тестових
завдань); здійснювати тестування та опитування школярів
з використанням питань закритого (множинний вибір пра-
вильної відповіді та зіставлення) і відкритого типів; учні
можуть виконувати завдання з можливістю пересилати
відповідні файли. Крім того, система має широкий спектр
інструментів моніторингу навчальної діяльності учнів, на-
приклад: щодо загального часу роботи учня/учениці з кон-
кретним навчальним предметом, відповідними темами або
складниками навчального матеріалу, загальної успішності
учня/учениці або класу в процесі виконання тестових за-
вдань тощо.
Moodle має у своєму інструментарії:
форми здавання завдань;
дискусійні форуми;
завантаження файлів;
журнал оцінювання;
обмін повідомленнями;
календар подій;
новини та анонси;
онлайн-тестування;
Вікі-ресурси.
22