Page 90 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 90

якщо діагностовано, що учні перебувають на різних
     етапах опанування матеріалу, для подальшого забез-
     печення ефективного освітнього процесу доцільно за-
     стосовувати методику змішаного навчання.

Важливо проаналізувати ефективність технологій, вико-
ристаних під час дистанційного навчання на карантині, зо-
крема й для того, щоб продовжити використовувати деякі
з них для змішаного навчання, електронної підтримки оч-
них занять тощо. Для цього потрібно визначити практики та
технології, які підтвердили свою успішність, і застосовува-
ти їх надалі. Наприклад, технології організації інтерактив-
них опитувань чудово працюють на очних уроках, цифрові
творчі завдання можуть використовуватись для проєктних
підходів, а практика формувального оцінювання має стати
звичною, незалежно від форми організації освітнього про-
цесу.

Найбільш імовірно, що та чи інша форма змішаного навчан-
ня буде застосовуватись і надалі, тож закладу освіти варто
докладно дослідити можливі технологічні рішення для за-
безпечення безперервного навчального процесу, органі-
зувати підвищення кваліфікації для вчителів, запропонува-
ти ознайомчі курси чи окремі заняття для учнів та батьків.

Хотілося б, щоб досвід, набутий за умов екстреного пере-
ходу до умов дистанційного навчання, був використаний
не лише для розвитку цифрових компетентностей учнів та
вчителів, але й для рефлексії щодо особливостей цифрової
педагогіки, яка ставатиме дедалі важливішою частиною ос-
вітнього ландшафту надалі.

                                                                                                                               17
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95