Page 93 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 93

Важливим моментом є необхідність реєстрації учнів на
веб-ресурсі, адже слід пам’ятати про інформаційну безпеку
та мінімізувати кількість платформ, на яких ми пропонуємо
реєструватись учням та педагогам. Потрібно уважно озна-
йомлюватись із правилами використання платформ і, на-
скільки можливо, мінімізувати обсяг персональних даних,
які фіксуються на них.

Основні форми онлайн-комунікації

Відеоконференція — це конференція в режимі реального
часу онлайн. Вона проводиться у визначений день і час. Ві-
деоконференція — один із сучасних способів зв’язку, що
дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли
учні і вчитель/ка перебувають на відстані. Отже, обгово-
рення й ухвалення рішень, дискусії, захист проєктів відбу-
ваються в режимі реального часу. Учитель/ка й учні можуть
бачити одне одного, учитель/ка має можливість супрово-
джувати лекцію наочним матеріалом.

Форум — найпоширеніша форма спілкування вчителя/
вчительки й учнів у дистанційному навчанні. Кожний фо-
рум присвячений певній проблемі або темі. Модератор/ка
форуму реалізує обговорення, стимулюючи питаннями,
повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне
забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли
певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один
великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над
проєктом створюються форуми для кожної окремої групи
з метою спілкуватися під час дослідження щодо постав-
леного для групи завдання, потім — обговорити загальну
проблему проєкту спільно, з залученням усіх учасників ос-
вітнього процесу (веб-конференція).

Чат — спілкування користувачів мережі в режимі реально-
го часу, засіб оперативної комунікації людей через інтер-
нет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіо-,

20
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98