Page 98 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 98

Classtime (https://www.classtime.com/uk/) — платформа для
створення інтерактивних навчальних додатків, яка дозво-
ляє вести аналітику навчального процесу і реалізовувати
стратегії індивідуального підходу. Є бібліотека ресурсів,
а також можливість створювати запитання. Принцип робо-
ти такий: учитель/ка розробляє інтерактивний навчальний
матеріал з певної теми (можна використовувати матеріали
з бібліотеки), учні отримують доступ до навчального матері-
алу і розпочинають роботу, вчитель/ка у режимі реального
часу відслідковує прогрес кожного учня/учениці.

     Специфіка дистанційного навчання, що базується на
     телекомунікаційних технологіях, інтернет-ресурсах
     і послугах, впливає на способи відбору і структуриза-
     ції змісту, способи реалізації тих чи інших методів і ор-
     ганізаційних форм навчання, що суттєво впливає на
     функціонування всієї системи.

LearningApps.org (LearningApps.org) — онлайн-сервіс, який
дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна вико-
ристовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як інди-
відуальні вправи для учнів. Дозволяє створювати вправи
різних типів на різні теми. Цей сервіс є додатком Web 2.0 для
підтримки освітніх процесів. Конструктор LearningApps. org
призначений для розробки, зберігання та використання
інтерактивних завдань з різних предметів. Тут можна ство-
рювати вправи для використання з інтерактивною дошкою.

Щоб дізнатись більше про популярні сервіси з організації дистанційного
навчання та практичні поради щодо їхнього використання, натисніть тут:

                                                                                                                              25
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103