Page 100 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 100
2. Створення простору для організації дистанційного на-
вчання. Простір для організації дистанційного навчання
має забезпечувати такі функції:
проведення онлайн-уроків;
доступ до різноманітних електронних навчальних мате-
ріалів;
отримання робіт учнів (тести чи виконані практичні
завдання в зошитах);
оцінювання та зворотний зв’язок щодо виконаних робіт;
можливість поставити питання та отримати відповідь
поза межами онлайн-уроку.
Оптимальною видається організація віртуальних просторів
як своєрідних точок входу для учнів певного класу (“клас-
них кімнат”), звідки посилання ведуть до індивідуальних
учительських кабінетів, де відбувається безпосередня на-
вчальна взаємодія. Залежно від розміру класу, кількості
класів, інших особливостей організації освітнього процесу
в закладі, можна обмежитись цими “класними кімнатами”,
не виокремлюючи окремих ресурсів за предметами на-
вчання.
Таку структуру можна реалізовувати різними технічними ін-
струментами, наприклад Padlet, Google Classroom, Moodle
тощо.
27