Page 105 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 105

Проте просто наявність відеоролика, і завдання його пе-
реглянути не більш інформативні, ніж наявність підручника
і вказівка “прочитати параграф”. Важливо сформулювати
чітке завдання: що саме має зробити учень/учениця під час
та після перегляду відео. Існують платформи, на яких можна
налаштувати питання так, щоб переривати перегляд відео
і блокувати перехід до наступної частини без відповіді на по-
ставлене питання. Можна включати у відео текстові блоки
на паузах для того, щоб звернути увагу глядача на певні мо-
менти у відео. І нарешті, можна розробити форму опитуван-
ня, яку потрібно заповнити після перегляду відеозаняття.

Цифровими інструментами роботи з відео є, наприклад,
сервіс https://screencast-o-matic.com/ для запису скрін-
кастів, https://edpuzzle.com/ для створення інтерактивних ві-
део з запитаннями, вбудованими в хід ролика, https://www.
youtube.com/ для розміщення власних роликів та надання
до них доступу через інтернет.

Онлайн-дошки

Під час звичайного уроку в класі вчителі часто користують-
ся таким базовим інструментом навчання, як класна дошка.
Онлайновий аналог шкільної дошки дозволяє забезпечити
практично такий же функціонал, навіть більший.

Так, на дошці можна розмістити попередньо підготовлені
матеріали (тексти, зображення, відео, аудіо), робити записи
шляхом друкування тексту або створення малюнків. Крім
того, зазвичай у сервісах онлайн-дошок є можливість вико-
ристовувати додаткові інструменти побудови рівних фігур,
готові шаблони організаційних діаграм (карти понять, моз-
ковий штурм, алгоритм тощо). З дошкою можна організува-
ти спільну роботу, зокрема під час синхронного онлайн-за-
няття. Учні можуть робити записи на дошці одночасно або
по черзі. Перевагою онлайн-дошки є те, що всі записи мож-
на зберегти і надати для відсутніх на занятті.

32
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110