Page 108 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 108

Якщо вчитель/ка та учні практикують використання робо-
чих зошитів, роботу з ними можна перенести в онлайно-
вий режим через сервіси https://www.liveworksheets.com/,
https://wizer.me/ чи аналогічні.

Інтерактивні сервіси миттєвого опитування

Проведення онлайн-уроку не повинне обмежуватись лек-
ційним викладом матеріалу. Під час звичайних уроків пе-
дагоги застосовують різні методи інтерактивної роботи,
зокрема такі, що передбачають висловлення учнями влас-
ної позиції, роботу в малих групах тощо. За допомогою циф-
рових інструментів можна організувати швидкі опитування,
причому як задля з’ясування рівня оволодіння певною те-
мою, так і для “заміру” ставлення учнів до певного питання.

Такі опитування відбуваються в режимі реального часу і до-
помагають урізноманітнити онлайн-уроки. Зазвичай подіб-
ні сервіси передбачають, що вчитель/ка попередньо готує
перелік запитань, які надає учням під час заняття. Учень/
учениця має обрати або записати відповідь, а вчитель/ка,
отримавши узагальнені результати опитування класу, —
продемонструвати їх і використати для побудови подаль-
шого ходу заняття.

Відповіді учнів можуть відображатись різними способами:
рейтингом, хмаркою слів, рухомим рядком, діаграмами,
графіками, списком, кластерами тощо. Зазвичай учням по-
добається те, що їхні відповіді одразу відображаються на
спільному екрані, вони можуть побачити власний внесок
у загальний підсумок. Такі сервіси можна використовувати
для формувального оцінювання, за якого учень/учениця не
стільки отримує оцінку за відповідь, скільки зворотний зв’я-
зок щодо того, наскільки ця відповідь є правильною. Так,
на спільному слайді з результатами не видно імен окремих
учнів, але видно загальну тенденцію, тож кожен учасник/
учасниця може оцінити власну відповідь, не привертаючи
уваги інших до можливих помилок.

                                                                                                                              35
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113