Page 107 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 107

Онлайн-тести можна створювати в Google-формах, а також
на спеціалізованих платформах, наприклад https://www.
classtime.com/uk/

Практика та інструменти формувального оцінювання

На противагу тестам з автоматизованою перевіркою та
оцінюванням відповідей учнів, існує інша категорія освітніх
програмних засобів, які спрямовані радше на формуваль-
не оцінювання та відпрацювання практичних навичок, а не
на виставлення оцінок. Зазвичай у таких системах учень/
учениця має можливість виконати завдання, перевіри-
ти правильність, повернутись до опрацювання матеріалу
і знову спробувати виконати завдання. Учитель/ка може
отримувати або не отримувати дані про ці спроби.

Завдання, які пропонуються учням, можуть мати вигляд
тестових (множинний вибір, установлення відповідності,
впорядкування, позначення ділянки на зображенні тощо)
або ігрових (пройти лабіринтом, відповідаючи на запитання,
розв’язати кросворд, відгадати слово за буквами, скласти
пазл тощо).

Такі сервіси не стільки оцінюють правильність відповіді
з першої спроби, скільки допомагають учневі/учениці
з’ясувати власні прогалини та зосередитись на корекції.
Подібні вправи можна пропонувати для закріплення пев-
них навичок, а також вибірково — для учнів, які потребують
додаткової практики.

Однією з найдоступніших платформ для створення прак-
тичних вправ є https://learningapps.org/, а для надання фор-
мувального зворотного зв’язку існує спеціалізований сер-
віс https://goformative.com/

Цікаві можливості розробляти різноманітні інтерактивні
вправи на основі флеш-карток надають сайти
https://www.studystack.com/ та https://quizlet.com/

34
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112