Page 106 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 106

Прикладами цифрових сервісів онлайн-дошок є https://
jamboard.google.com/ та https://miro.com/app/

Тести

Тести з автоматичною перевіркою дозволяють організува-
ти швидке оцінювання рівня опанування навчального ма-
теріалу учнями. Зазвичай тестові системи надають можли-
вість створювати запитання різних типів (множинний вибір,
текстова або числова відповідь, упорядкування, встанов-
лення відповідності тощо). Часто є доступними бібліотеки
готових запитань, які можна додати до власних сесій тесту-
вання, змінюючи їх у разі потреби.

Більшість сервісів передбачають можливість формування
запитань, іноді з варіантами відповідей, з використанням
зображень, аудіо- та відеофрагментів. Таким чином можна
формувати цілу траєкторію опанування певної теми.

Серед типових налаштувань онлайн-тестів варто відзначи-
ти можливість перемішувати запитання та варіанти відпові-
дей у них, встановлювати часові обмеження (час на спробу,
час відкриття тесту для виконання), обмежувати кількість
спроб, а також спосіб або час повідомлення результатів
тестування. Якщо тестування застосовується з навчальною
метою, то можна послабити строгість цих параметрів. Якщо
ж тестування є контрольним, то має сенс застосувати жор-
сткіші обмеження і нагадати учням про важливість дотри-
мання норм академічної доброчесності.

Слід урахувати, що автоматизована перевірка, хоч і знач-
но спрощує рутинну роботу вчителя, часом є недостатньою
для достовірної діагностики успішності опанування теми.
Тому доцільно доповнювати тестові завдання практичними
роботами. Учитель/ка може надавати зворотний зв’язок за
результатами тестування індивідуально або враховувати
динаміку відповідей учнів у плануванні подальших занять.

                                                                                                                              33
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111