Page 110 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 110

Цікавим може бути завдання створити уявну сторінку в со-
ціальній мережі для персонажа книги (так званий фейкбук
https://www.classtools.net/FB/home-page) або переказати
сюжет історії, використовуючи емотикони.
Що робити, коли використання цифрових та онлайн-техно-
логій неможливе? Відповідь очевидна — використовувати
завдання з підручників і робочих зошитів, якщо дитина че-
рез певні обставини не може користуватися комп’ютером і
виходити в інтернет. В офіційному роз’ясненні для вчителів
від міністерства освіти Естонії зазначено: “Ручку, папір, кни-
ги ніхто не скасовував, навіть за умов дистанційного нав-
чання”. Але в такому випадку вчителям варто давати дітям
більше творчих завдань, пов’язаних з малюванням, ручною
працею з доступних матеріалів та з творчим опрацюванням
текстів книжок, не обмежуючись лише підручниками.

                                                                                                                               37
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115