Page 115 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 115

Для того, щоб спілкування було послідовним, воно також
повинне вписуватися в насичений графік учителя/учитель-
ки. Зважаючи на обставини, домовтеся з батьками учнів, як
і коли ви будете підтримувати зв’язок з ними, визначте го-
дини й канали для спілкування: електронні листи, веб-кон-
ференції, групи в соціальних мережах, Viber чи інші засоби.
Обговоріть з ними правила навчання, розклад уроків тощо.
Діти початкової школи тільки вчаться працювати самостій-
но. Не в усіх дітей усе виходить одразу, тому слід давати
багато спроб.

Під час розмови з батьками (за будь-якої форми навчання)
запевніть їх: усе, що стосується їхньої дитини, є конфіден-
ційним і ви як учитель/ка початкових класів завжди зважа-
єте на інтереси своїх учнів.

РЕЖИМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Дистанційне навчання може здійснюватись у двох режи-
мах: синхронному (всі учасники освітнього процесу одно-
часно перебувають у веб-середовищі) чи асинхронному
(освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та
учнів графіком). Відмінністю між синхронним і асинхронним
режимами є миттєві повідомлення та негайний зворотний
зв’язок. Асинхронний режим не дає можливості такого типу
взаємодії.

Синхронний режим дозволяє співпрацювати в режимі ре-
ального часу. Перевага синхронного режиму в тому, що
можна залучати учасників миттєво та у визначений час.

Не потрібно копіювати класно-урочну систему в онлайн-
форматі. Так само не підійде і традиційна структура уроку.
В дистанційному уроці ефективніше запланувати: мінімум
пояснень, максимум інтерактиву.

Не варто починати дистанційне навчання з нової теми. Поки
діти призвичаюватимуться до нових умов, ефективніше

42
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120