Page 118 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 118

Перевагами асинхронного навчання є незалежність, гнуч-
кість, індивідуальний темп. В асинхронному режимі учень
може працювати у власному темпі, що складно при син-
хронному навчанні.

Зазначимо, що у виборі режиму навчання зазвичай опти-
мальним є змішаний підхід, який може допомогти вчителю
об’єднати переваги синхронного та асинхронного режимів,
навчання в режимах онлайн та офлайн. У результаті, з од-
ного боку, учні тримаються більш-менш звичного для них
розкладу, а з іншого — вони не перевантажені онлайн-при-
сутністю.

Додатково варто запропонувати щоденні зустрічі в кон-
кретний час для тих учнів, кому потрібна консультація.

Якщо у класі є діти, в яких немає доступу до електронних
ресурсів, то основне навчання для таких учнів відбуваєть-
ся за підручником. Завдання передаються телефоном чи
іншими доступними засобами спілкування. Важливо, щоб
завдання були максимально деталізовані, містили не лише
перелік, а й роз’яснення порядку опрацювання тем і вико-
нання завдань. Учителям варто врахувати, що така дити-
на ще більше за однолітків обмежена в спілкуванні, тому
в разі можливості варто передбачити для таких дітей інди-
відуальні консультації і враховувати, що такій дитині після
повернення до очного навчання знадобиться додаткова
підтримка.

Щоб дізнатись більше про організацію дистанційної освіти для першачків, на-
тисніть тут:

                                                                                                                              45
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123