Page 122 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 122

(крім перших та других класів) до наступного класу здійс-
нюється на підставі результатів підсумкового (семестрово-
го та річного) оцінювання учнів (вихованців) згідно з рішен-
ням педагогічної ради закладу загальної середньої освіти,
що впродовж п’яти робочих днів з дати прийняття має бути
оприлюднене на його інформаційному стенді.

Після повернення до очного навчання слід продіагносту-
вати готовність учнів і скоригувати календарно-тематичне
планування залежно від їхніх потреб. Оцінювання результа-
тів навчання учнів 1-2 класів має формувальний характер та
здійснюється вербально. Головна мета формувального (по-
точного) оцінювання — підтримати кожного учня в процесі
навчання. Формувальне оцінювання на відстані є складним,
але можливим. Важливим фактором при цьому є розуміння
матеріалу учнями та надання змістовних відгуків учителем.

Мета формувального оцінювання результатів навчання уч-
нів початкових класів має відповідати навчальній меті, якої
можна досягти. Результати навчання окремого учня/учени-
ці порівнюються з його/її попередніми результатами, а не
з результатами інших дітей класу. Пам’ятайте: учні, орієнто-
вані на успіх, частіше досягають своїх цілей. Відзначення
навіть найменших успіхів є важливою підтримкою для всіх
дітей, особливо молодших школярів.

Під час оцінювання навчальних результатів учнів важли-
вим є зворотний зв’язок між учителем/учителькою та уч-
нем/ученицею. Для цього потрібно:

     спільно з’ясувати зміст зробленого;
     порівняти реальні результати з очікуваними;
     проаналізувати, чому сталося так, а не інакше;
     зробити спільні висновки;
     обговорити нові теми для обмірковування;
     встановити зв’язок між тим, що вже відомо, і тим, що по-
     трібно засвоїти в майбутньому,
     скласти план подальших дій.

                                                                                                                              49
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127