Page 124 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 124

Під час контролю та оцінювання обов’язково зважати
     на рівень здоров’я учнів та загальний досвід дистан-
     ційного навчання, а також на технічні проблеми, які
     можуть виникати під час виконання завдань. Важли-
     во надавати дітям більше спроб і часу на виконання
     контрольних завдань.

З метою оцінити індивідуальні досягнення учнів може бути
використано метод оцінювання портфоліо.

Портфоліо — це накопичувальна система оцінювання, що
передбачає формування вміння учнів ставити цілі, плану-
вати й організовувати власну навчальну діяльність; нако-
пичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивіду-
альному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних
і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки.

Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для
включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми
подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; еле-
менти самооцінки з боку учня тощо.

Для створення портфоліо немає встановлених правил і ви-
мог. Основна суть портфоліо полягає в тому, щоб показати,
на що здатні учні. Способи оформлення портфоліо можуть
бути різними: від відбору найкращих досягнень з предмета
до накопичення всіх робіт, виконаних учнем за рік.

Вимоги до очікуваних результатів навчання учнів 1-4 кла-
сів використовуються для формувального (поточного) та
завершального (підсумкового) оцінювання. Завершальне
(підсумкове) оцінювання результатів навчання в 1-4 класах
відбувається лише в кінці навчального року та обліковуєть-
ся у свідоцтві досягнень для 1-2 класів та в табелі навчаль-
них досягнень для 3-4 класів.

                                                                                                                               51
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129