Page 125 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 125
Якщо дитина під час дистанційного навчання не мала до-
ступу до інтернету й цифрових ресурсів, її рівень знань
оцінюється після відновлення очного навчання. Якщо дис-
танційне навчання тривале і є можливість та готовність до
співпраці з боку батьків чи законних представників дити-
ни, виконані роботи дитини можуть бути надіслані вчителю
поштою.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Діяльність дитини з особливими освітніми потребами оці-
нюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед —
з позиції прогресивного розвитку.
Для успішної реалізації дистанційного навчання надзви-
чайно важливими є:
залучення батьків до консультування щодо
особливостей організації процесу дистанційного
навчання;
повторення та актуалізація раніше вивченого
матеріалу;
урахування індивідуальної працездатності дитини
відповідно до стану її здоров’я;
моніторинг динаміки втомлюваності;
дотримання режиму дня, заснованого на наукових
рекомендаціях;
спокій, упевненість і позитивні емоції педагогів та
батьків.
52