Page 125 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 125

Якщо дитина під час дистанційного навчання не мала до-
ступу до інтернету й цифрових ресурсів, її рівень знань
оцінюється після відновлення очного навчання. Якщо дис-
танційне навчання тривале і є можливість та готовність до
співпраці з боку батьків чи законних представників дити-
ни, виконані роботи дитини можуть бути надіслані вчителю
поштою.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Діяльність дитини з особливими освітніми потребами оці-
нюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед —
з позиції прогресивного розвитку.

Для успішної реалізації дистанційного навчання надзви-
чайно важливими є:

     залучення батьків до консультування щодо
     особливостей організації процесу дистанційного
     навчання;

     повторення та актуалізація раніше вивченого
     матеріалу;

     урахування індивідуальної працездатності дитини
     відповідно до стану її здоров’я;

     моніторинг динаміки втомлюваності;

     дотримання режиму дня, заснованого на наукових
     рекомендаціях;

     спокій, упевненість і позитивні емоції педагогів та
     батьків.

52
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130