Page 120 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 120

ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ/ВЧИТЕЛЬКИ
ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

При дистанційному навчанні значну частину свого часу вчи-
тель/ка витрачає на підготовку до уроку та аналіз власної ді-
яльності. Вчитель/ка не мусить працювати цілодобово і має
дбати про себе, щоб не допустити професійного вигорання
і перевтоми. Наводимо орієнтовний графік роботи вчителя.

  9.00-10.00: підготовка та розміщення навчальних мате-
  ріалів на платформі

  10.00-13.00: проведення уроків (з використанням обра-
  ної платформи та інструментів дистанційного навчання)

  13.00-14.00: 5-10-хвилинні онлайн-консультації (індиві-
  дуальні або в малих групах, перевірка творчих завдань,
  самостійної роботи тощо)

  15.00: рефлексія, підготовка до наступного робочого
  дня

ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ

Оцінювання — процес встановлення рівня навчальних до-

сягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета від-

повідно до вимог чинних програм. Орієнтиром для оціню-

вання в Типових освітніх програмах є очікувані результати

навчання здобувачів. Вчителю варто скоригувати кален-

дарно-тематичне планування, визначити основний матері-

ал і той, що підлягає повторенню або пропедевтиці. Краще

зосередитись на обов’язковому матеріалі, якій учні мають

засвоїти саме в цьому класі. Під час організації контролю

та оцінювання найголовніше — переконатися, що всі зро-

зуміли базові підходи і правила. Без цього рухатись уперед

не вийде.  47
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125