Page 120 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 120
ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ/ВЧИТЕЛЬКИ
ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
При дистанційному навчанні значну частину свого часу вчи-
тель/ка витрачає на підготовку до уроку та аналіз власної ді-
яльності. Вчитель/ка не мусить працювати цілодобово і має
дбати про себе, щоб не допустити професійного вигорання
і перевтоми. Наводимо орієнтовний графік роботи вчителя.
9.00-10.00: підготовка та розміщення навчальних мате-
ріалів на платформі
10.00-13.00: проведення уроків (з використанням обра-
ної платформи та інструментів дистанційного навчання)
13.00-14.00: 5-10-хвилинні онлайн-консультації (індиві-
дуальні або в малих групах, перевірка творчих завдань,
самостійної роботи тощо)
15.00: рефлексія, підготовка до наступного робочого
дня
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ
Оцінювання — процес встановлення рівня навчальних до-
сягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета від-
повідно до вимог чинних програм. Орієнтиром для оціню-
вання в Типових освітніх програмах є очікувані результати
навчання здобувачів. Вчителю варто скоригувати кален-
дарно-тематичне планування, визначити основний матері-
ал і той, що підлягає повторенню або пропедевтиці. Краще
зосередитись на обов’язковому матеріалі, якій учні мають
засвоїти саме в цьому класі. Під час організації контролю
та оцінювання найголовніше — переконатися, що всі зро-
зуміли базові підходи і правила. Без цього рухатись уперед
не вийде. 47