Page 116 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 116

розпочати з повторення й закріплення знайомих дітям тем.
У ході підготовки до онлайн-уроків учителю/учительці слід
урахувати, що надати в повному обсязі навчальний мате-
ріал, як це передбачено в реальному часі, не вдасться.
Виокремте найголовніше, те, про що дитина має дізнатися
та чого навчитися саме в цьому класі, не говоріть загаль-
них фраз і не давайте матеріалу, який ви планували вклю-
чити в очне навчання з пропедевтичною метою.

Завдання варто створювати таким чином, щоб вони були
орієнтовані на взаємодію з учнями. Слід пам’ятати, що ви-
кладання матеріалу протягом 35-40 хвилин є неефектив-
ним, тож не варто розраховувати на такий час — треба орі-
єнтуватись на менший.

Учні долучаються до вчителя за розкладом. Визначається
час початку кожного уроку. Учням надаються чіткі інструк-
ції. Частину уроку можна використати для відеопояснення
нового матеріалу залежно від теми, з урахуванням вікових
особливостей дітей.

Важливо прорахувати свої дії та види робіт, передбачити
час на розв’язування практичних завдань, використовуючи
при цьому різні інструменти дистанційного навчання, вра-
хувати результати роботи та зворотний зв’язок. Не варто
витрачати час на організаційні моменти або каліграфічні
хвилинки, виконання уже знайомих вправ або завдань, які
мають чіткий алгоритм. При цьому необхідно зважати на
рівень сформованих компетентностей, пізнавальної актив-
ності та темп учнів. Треба пам’ятати: діти різні, інформацію
сприймають теж по-різному, відповідно, і завдання мають
бути різними.

При підготовці до уроку учителю важливо збалансовано
поєднувати цифрові завдання, роботу з підручником та
робочим зошитом. Особливу увагу варто приділити прак-
тичним завданням, при виконанні яких не передбачається
користування електронними ресурсами.

                                                                                                                               43
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121