Page 119 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 119
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Складаючи розклад уроків за будь-якого режиму, необхід-
но враховувати такі умови:
забезпечення якнайбільш рівномірного навантаження
на учасників освітнього процесу;
забезпечення гнучкості графіка навантаження, розмі-
щення уроків з урахуванням базових вимог.
Починати краще з меншої кількості уроків, поступово їхню
кількість можна збільшувати. Важливо знайти баланс, щоб
не було ані замало, ані забагато. Під час організації дистан-
ційного навчання потрібно відштовхуватися від того рівня
знань, умінь і навичок, який учні мали до карантину.
Орієнтовний розклад (для 1 класу)
Завдання для асинхронного опрацювання мають бути
диференційовані, практико-орієнтовані та творчі.
Учителям варто чітко прогнозувати час, який знадо-
биться учням для виконання завдань.
46