Page 119 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 119

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Складаючи розклад уроків за будь-якого режиму, необхід-
но враховувати такі умови:

     забезпечення якнайбільш рівномірного навантаження
     на учасників освітнього процесу;
     забезпечення гнучкості графіка навантаження, розмі-
     щення уроків з урахуванням базових вимог.
Починати краще з меншої кількості уроків, поступово їхню
кількість можна збільшувати. Важливо знайти баланс, щоб
не було ані замало, ані забагато. Під час організації дистан-
ційного навчання потрібно відштовхуватися від того рівня
знань, умінь і навичок, який учні мали до карантину.
Орієнтовний розклад (для 1 класу)

     Завдання для асинхронного опрацювання мають бути
     диференційовані, практико-орієнтовані та творчі.
     Учителям варто чітко прогнозувати час, який знадо-
     биться учням для виконання завдань.

46
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124