Page 117 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 117
Під час дистанційного навчання в синхронному режимі,
коли діти нерухомо сидять біля екрана, не забуваймо про
чергування розумової активності з фізичною, пропонуючи
руханки та ігри, проводячи гімнастику для очей.
Решта роботи відбувається в асинхронному режимі: учні,
одержавши вказівки, самостійно виконують завдання.
Асинхронний режим дозволяє розміщувати навчальні ма-
теріали в інтернеті, й учні працюють у зручний для себе час,
спілкуючись один з одним та вчителем/вчителькою через
дискусійні дошки, форуми чи електронну пошту.
Асинхронний режим може включати в себе різноманітні
засоби інформації, аудіо- та відеоуроки (але не обмежува-
тись ними). За допомогою асинхронного режиму навчання
учень/учениця може працювати у власному темпі та в зруч-
ний для себе час.
Учителю/учительці важливо зазначити терміни виконання
завдань, надіслані для зворотного зв’язку, надати орієнтов-
ний розклад уроків для учнів, щоб вони мали уявлення про
те, що їм слід робити і коли.
Асинхронний режим застосовується до різних форм циф-
рового та онлайнового навчання. Наприклад, учитель/ка
може записувати власні короткі відеоуроки, пояснення або
навчальні завдання на основі ігор, які учні виконують само-
стійно.
Асинхронний режим включає:
записані презентації, такі як слайд-шоу та відео;
електронну пошту;
дошки для обговорень;
групи в соціальних мережах або Viber.
44