Page 130 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 130

Не можна недооцінювати важливості дотримання прин-
     ципів академічної доброчесності, самостійного вико-
     нання навчальних завдань, а також завдань поточного
     та підсумкового контролю результатів навчання. Варто
     наголосити на тому, що метою та результатом виконання
     завдань є не стільки оцінки, скільки набуття компетент-
     ностей. Можна спонукати учнів встановлювати власні
     цілі вивчення предмета чи окремої теми і фіксувати
     внесок кожного із завдань у досягнення тих цілей, від-
     стежуючи прогрес та зростання власної майстерності.

Співпраця з учнями основної школи

Викликом дистанційного навчання для учнів основної шко-
ли є велика кількість предметів, які викладаються різними
вчителями. Кожен педагог має власні підходи, методики,
надає перевагу різним цифровим інструментам. Тому дуже
важливо узгодити базові засади взаємодії, для того щоб не
перевантажувати учнів надмірною кількістю платформ та
засобів навчання.

Важливою і корисною для учнів буде допомога із встанов-
ленням чіткого розпорядку дня (з можливою варіативністю
наповнення окремих блоків), укладення плану виконання
завдань з різних предметів (зокрема, якщо школа пропо-
нує асинхронний режим взаємодій).

Не зайвим буде узгодити (між усіма учасниками процесу)
розуміння основних понять та термінів. Наприклад, опра-
цювати параграф означає: прочитати текст, відповісти на
запитання після параграфа, скласти таблицю, карту понять,
часову шкалу, інфографіку, скласти власне запитання до
параграфа тощо. Усе це, по суті, різні завдання, які можуть
бути виконані в результаті прочитання певного тексту. Тому
дуже важливо конкретизувати очікуваний результат робо-
ти, надавати чіткі інструкції щодо дій учнів для його досяг-
нення.

                                                                                                                               57
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135