Page 133 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 133

Необхідно врахувати: якщо на занятті не можуть бути при-
сутні всі учні, не варто на ньому пояснювати новий матеріал
або ж необхідно забезпечити запис викладення нової теми.
На онлайновому занятті важливо не стільки викладати ма-
теріал, скільки узгоджувати розуміння учнями поставлених
завдань і з’ясовувати проблемні моменти, зокрема виявле-
ні на попередніх етапах роботи.

Для синхронної взаємодії підходять такі платформи, як
Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Skype тощо (див. “За-
соби організації дистанційного навчання”).

Асинхронна взаємодія

Дистанційний режим роботи дозволяє скористатись пере-
вагою гнучкого планування робочого часу та навантажен-
ня як для учнів, так і для вчителів. Це означає, що взаємо-
дії відбуваються в асинхронному режимі, без усталених за
розкладом онлайн-зустрічей.

Учитель/ка публікує перелік навчальних матеріалів, цифро-
вих ресурсів, завдань, а учні опрацьовують їх у зручному
для себе темпі, відповідно до вказаних термінів виконання.
Очевидно, що такий режим вимагає від учнів більше нави-
чок планування своєї роботи, що може бути викликом для
деяких школярів. Учителю/учительці при цьому важливо
раціонально спланувати й сформулювати покрокову ін-
струкцію опрацювання теми та досягнення очікуваних ре-
зультатів навчання. Необхідно передбачити час на консуль-
тації та повідомити графік доступності вчителя для надання
допомоги в процесі індивідуальної роботи.

Завдання для асинхронного виконання можуть бути як
індивідуальними, так і груповими, а також передбачати
участь у спільних обговореннях у режимі текстових чи ві-
деофорумів.

60
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138