Page 136 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 136
Наведемо приклад трансформації очного розкладу уроків
у дистанційний на прикладі розкладу учня 7 класу.
Табл. 1
Оскільки формування нового розкладу має стосунок до
всіх учителів закладу освіти, доцільно розробляти графік
синхронних онлайн-занять на основі вже затверджено-
го розкладу на навчальний рік. Наприклад, якщо проана-
лізувати типове навантаження учня 7 класу (див. табл. 1),
то побачимо, що можна оптимізувати кількість онлайн-зу-
стрічей з більшості предметів (див. табл. 2). Такі уроки мо-
жуть розпочинатись за тим же графіком, що й передбачені
розкладом заняття, проте тривалість їх може бути меншою
(за умови доповнення їх асинхронними видами навчальної
діяльності). Якщо можливо, варто оптимізувати загальний
час навчального дня, скоротивши “вікна” між окремими
уроками. У такому розкладі можна врахувати також графік
трансляції уроків на телебаченні.
Табл. 2
63