Page 134 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 134

Якщо є можливість, варто надавати учням вибір у тому, як
саме демонструвати опанування матеріалу певної теми:
класичними завданнями з підручника чи робочого зошита
або більш творчими видами діяльності: складанням влас-
них завдань, запитань, скрінкастом як демонстрацією свого
розв’язання задачі, створенням карти понять певної теми
чи інфографіки до неї. Подібні завдання складно викону-
вати на типовому 45-хвилинному уроці, адже неможливо
чітко спрогнозувати час, необхідний для кожного з учнів.
Асинхронне навчання дозволяє відійти від похвилинної ор-
ганізації роботи й надає простір для індивідуальної твор-
чості в  ході виконання подібних завдань. Водночас варто
передбачити й “безмашинні” варіанти виконання завдань,
зменшуючи таким чином екранне навантаження на учня.
Так, карту понять можна скласти на аркуші, так само й ін-
фографіку.

Цифровий режим взаємодій, зокрема в асинхронному фор-
маті, відкриває широкі можливості здійснювати диферен-
ційоване навчання, коли кожен/кожна учень/учениця чи
група учнів отримує те завдання, яке відповідає їхньому
рівню опанування теми, і переходить до наступного рів-
ня лише після якісного закріплення попереднього. Син-
хронний режим, а також традиційна класно-урочна система
зазвичай мало підходять для реалізації таких індивідуалі-
зованих навчальних траєкторій.

Для асинхронної взаємодії підходять такі платформи, як
Google Classroom, Moodle, Edmodo, Padlet тощо, на яких
розміщуються посилання на різноманітні матеріали та діяль-
ності (див. “Засоби організації дистанційного навчання”).

Щоб дізнатись більше про організацію дистанційного навчання натисніть тут:

                                                                                                                               61
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139