Page 131 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 131

Співпраця з учнями старшої школи

Дистанційне навчання для старшокласників відкриває
можливість реалізувати власну навчальну траєкторію, зо-
середившись на тих предметах, які відповідають особистим
зацікавленням. Так, оптимізація розкладу дозволить скоро-
тити кількість різних предметів кожного дня і виділити біль-
ші часові блоки для підготовки кожного з уроків. При цьому
важливо не перевантажувати учнів завданнями з тих пред-
метів, які не вивчаються на профільному рівні відповідно
до навчального плану класу. Особливо це стосується май-
бутніх випускників, активно зосереджених на підготовці до
державної підсумкової атестації та зовнішнього незалеж-
ного оцінювання.

Доцільно застосувати накопичувальну систему оцінюван-
ня, за якої учень може обрати, які саме завдання виконати
для отримання достатнього бала. Можливість вибрати спо-
сіб демонстрації опанування матеріалу підвищує мотивацію
та власну відповідальність учня за результати навчання.

Окрім безпосередніх завдань від учителя/учительки, для
учнів старших класів доречно надавати рекомендації щодо
перегляду тематичних вебінарів, фрагментів або й цілих
онлайн-курсів на доступних платформах дистанційного
навчання. Такі види діяльності можна пропонувати що-
найменше як альтернативні власним завданням учителів
і з профільних предметів, і з тих, що вивчаються на рівні
стандарту. Для організації обміну інформацією про подіб-
ні можливості можна організувати додаткові комунікаційні
канали, чати, групи, в яких учні можуть описувати власні
знахідки, ділитись посиланнями на цікаві ресурси, а також
враженнями від роботи із ними.

58
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136