Page 137 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 137

Перелік предметів не змінюється, хоча деякі з них цілком
реально перенести в повністю асинхронний режим взаємо-
дій. Таким чином, замість щоденних 7 уроків маємо розклад
у середньому на 3-4 уроки щодня, доповнені самостійною
роботою над навчальними завданнями в асинхронному ре-
жимі.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК

Обов’язковим етапом навчального процесу є надання та
отримання зворотного зв’язку, незалежно від того, яку ко-
мунікаційну чи навчальну платформу обрано для дистан-
ційного навчання. Зворотний зв’язок може бути автомати-
зованим (наприклад, аналіз правильності відповідей тесту),
або вчитель/ка надає його індивідуально.

Переважна більшість систем організації дистанційного на-
вчання дають можливість не лише виставити певні бали,
але й прокоментувати їх. Варто прагнути надавати індивіду-
альний зворотний зв’язок, навіть за наявності автоматичної
перевірки, адже саме таким чином можна повідомити учне-
ві про необхідність повторно переглянути певні фрагменти
навчального матеріалу чи вказати на помилковість певної
навички.

Доцільно працювати з хмарними сервісами, щоб можна
було надавати зворотний зв’язок безпосередньо в учнів-
ській роботі. Так, облікові записи Google та Microsoft (див.
“Засоби та інструментарій дистанційного навчання”) нада-
ють можливість створювати текстові документи, електро-
нні таблиці, презентації, зображення онлайн. Учитель/ка
може долучитись до інформаційного продукту, створеного
учнем, і прокоментувати окремі фрагменти, або запропо-
нувати ідеї для покращення роботи загалом. Такий спосіб
взаємодії простіший, аніж обмін фотографіями чи окреми-
ми файлами.

64
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142