Page 140 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 140

Досить часто під час дистанційної роботи виникають про-
блеми з дотриманням академічної доброчесності. Важливо
нагадувати про правила та відповідальність за їх порушен-
ня перед виконанням завдань.

Можна скористатись цифровими можливостями перемішу-
вання порядку запитань та варіантів відповідей у ході тес-
тування, а також використовувати різні варіанти завдань.
Хоча електронні платформи дозволяють налаштувати жор-
сткі умови прийому завдань (обмеження часу виконання
тестів та кількості спроб), не варто ними зловживати, зва-
жаючи на нерівність технічних умов роботи учнів.

Забезпечити абсолютну неможливість плагіату та спису-
вання в умовах дистанційного навчання дуже складно, тому
варто зосередити зусилля на тому, щоб пропонувати такі
завдання, які не можуть бути запозичені в інших — написати
власну думку, описати процес розв’язання своїми словами,
навести приклад чи дібрати ілюстрацію. Можна створювати
галереї робіт учнів — демонстрація власної творчості часто
спонукає до більш відповідальної та ретельної підготовки.

     “Низький поріг, висока стеля, широкі стіни” — це ті
     характеристики завдань, які найкраще підходять для
     дистанційного навчання (зрештою, для очного також).

Низький поріг означає, що завдання доступне і досяжне
для кожного учня. Ситуація успіху в поєднанні з підтриму-
вальним зворотним зв’язком мотивує до виконання подаль-
ших завдань. Висока стеля передбачає, що завдання має
кілька рівнів і не обмежує учнів, які можуть зробити більше
й краще. Широкі стіни творять простір для власного вибо-
ру учня, показують застосовність теми в різних ситуаціях,
передбачають творчий підхід до завдання. За умов дистан-
ційного чи змішаного навчання такі завдання найкраще
підтримують навчальну мотивацію учнів.

                                                                                                                               67
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145