Page 109 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 109

Популярними сервісами миттєвих опитувань є https://
kahoot.com/, https://www.mentimeter.com/,
https://www.polleverywhere.com/

Цифрова творчість учнів

Існує цілий спектр цифрових інструментів, які дозволяють
створювати інформаційні продукти для підтримки навчаль-
ного процесу. Вони ж можуть бути використані учнями для
того, щоб продемонструвати опанування певної теми з на-
вчального матеріалу.

Зокрема, практично будь-який мобільний телефон надає
можливість записувати відео, яке в деяких випадках може
замінити письмове завдання і не гірше продемонструвати
набуття певних компетентностей. Існують спеціалізовані
платформи обміну відеороликами, на яких учні можуть за-
вантажувати свої відеовідповіді, коментувати їх, дискутува-
ти (наприклад https://info.flipgrid.com/)

Окрім відеороликів, об’єктами цифрової творчості учнів мо-
жуть бути:

     карти понять (https://www.mindmeister.com/);

     комікси (https://www.storyboardthat.com/);

     блоги (https://www.blogger.com/);

     програми (https://scratch.mit.edu/);

     інфографіка (https://www.canva.com/);

     анотовані зображення (https://www.thinglink.com/);

     флеш-картки, власні тести тощо.

36
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114