Page 99 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 99
Створення комунікативного простору
Дистанційне навчання передбачає кілька типів взаємодій
з різними цілями:
оперативне інформування;
повідомлення нового матеріалу;
уточнювальні запитання;
коментарі до виконаних робіт тощо.
Важливо створити таку комунікаційну структуру, яка була б
гнучкою (кожен педагог має власний простір для викла-
дання необхідних матеріалів, забезпечення взаємодій та
відгуків учням) і багатогранною (учням не потрібно реє-
струватись у різнопланових системах, доступ відбувається
з єдиного ресурсу чи порталу).
Розгляньмо два основні завдання, які мають вирішуватись
комунікаційними системами:
1. Налагодження первинної комунікації між учнями, бать-
ками та вчителями, оперативне інформування щодо дина-
мічних змін, оголошення від адміністрації закладу освіти.
Це оптимально здійснювати через служби миттєвих повідо-
млень, соціальні мережі (закриті групи чи спільноти класів).
Для таких цілей можливе також використання сайту закла-
ду освіти (для повідомлень, що можуть бути публічними,
і для всіх повідомлень, якщо на сайті є обмежений доступ
лише для учнів та батьків).
26