Page 99 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 99

Створення комунікативного простору

Дистанційне навчання передбачає кілька типів взаємодій
з різними цілями:

     оперативне інформування;

     повідомлення нового матеріалу;

     уточнювальні запитання;

     коментарі до виконаних робіт тощо.

Важливо створити таку комунікаційну структуру, яка була  б
гнучкою (кожен педагог має власний простір для викла-
дання необхідних матеріалів, забезпечення взаємодій та
відгуків учням) і багатогранною (учням не потрібно реє-
струватись у різнопланових системах, доступ відбувається
з єдиного ресурсу чи порталу).

Розгляньмо два основні завдання, які мають вирішуватись
комунікаційними системами:

1. Налагодження первинної комунікації між учнями, бать-
ками та вчителями, оперативне інформування щодо дина-
мічних змін, оголошення від адміністрації закладу освіти.
Це оптимально здійснювати через служби миттєвих повідо-
млень, соціальні мережі (закриті групи чи спільноти класів).
Для таких цілей можливе також використання сайту закла-
ду освіти (для повідомлень, що можуть бути публічними,
і для всіх повідомлень, якщо на сайті є обмежений доступ
лише для учнів та батьків).

26
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104