Page 97 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 97

Завантажити програму можна на офіційному сайті Zoom.
Платформа доступна для операційних систем Windows,
MacOS, Android та iOS і має плагін, який дозволяє вико-
ристовувати Zoom прямо в браузерах Google Chrome та
Mozilla Firefox.

Під час карантину на сервіс Zoom були нарікання через
низький рівень безпеки й захищеності, випадки підключен-
ня до конференцій сторонніх осіб. Для уникнення цього ре-
комендуємо дозволяти приєднання лише зареєстрованим
користувачам, користуватися налаштуванням “кімната очі-
кування” (тоді організатор конференції підтверджує кож-
ного учасника для приєднання), не розміщувати посилан-
ня на zoom-конференції на загальнодоступних ресурсах.
Дізнатися більше можна тут: https://blog.zoom.us/wordpress/
ru/2020/03/20/Как-избежать-подключения-незваных-го/

Відеоконференції можна проводити також за допомогою
Microsoft Teams, Google Meet, Skype тощо

ClassDojo (https://www.classdojo.com/uk-ua/signup/) — про-
стий інструмент для оцінювання роботи класу в режимі ре-
ального часу. Тут створена комфортна система заохочення
з різними ролями та рівнями доступу. У ClassDojo реєстру-
ється вчитель/ка й реєструє учнів свого класу. Персональ-
ний код для доступу до власного профілю висилається
учням; батьки також отримують доступ до профілю дитини.
Є можливість спілкування учнів на сторінці класу: після
того як учитель/ка створив(ла) пост, школярі можуть його
коментувати. Кожен учень/учениця отримує аватарку у ви-
гляді монстрика. Завдання монстрика — збирати бали за
завдання. За кожне завдання вчитель/ка присвоює учням
певну кількість балів. Батьки можуть спостерігати успіш-
ність учнів з окремих предметів, а також бачити поступ
у соціальних та м’яких навичках дитини.

24
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102