Page 69 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 69

-уповільненість процесу навчання. Надається більше часу для обдумування
відповіді та запису;

      -повторюваність у навчанні. Доцільно використовувати варіативність
засобів та методів повторення для запам’ятовування матеріалу;
позитивне оцінювання навіть найменших успіхів дитини;

      - в процесі навчання дітей, які мають порушення інтелектуального
розвитку, необхідно використовувати спеціальне обладнання, серед якого,
зокрема, спеціальні підручники, площинні моделі, об’ємні муляжі, розвиваючі
ігри тощо.

      Рекомендації щодо умов організації
дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру

      Особливості проявів, рівень здібностей дітей, а також інші характеристики
при розладах аутистичного спектру можуть бути у різноманітних комбінаціях, а
порушення можуть мати різні ступені тяжкості (від цілковитого занурення у
власний світ та відсторонення від оточення до мінімальних аутистичних
проявів, таких як: захоплення винятково власними інтересами та значні
труднощі під час спілкування, взаємодії з людьми).

      Головна особливість інтелектуального розвитку дітей з розладами
аутистичного спектру – це здатність виконувати завдання абстрактного
характеру і нездатність виконати завдання аналогічної складності з конкретним
змістом.

      Визначити перешкоди, які заважають дитині адаптуватися до освітнього
процесу. З’ясувати характерні для дитини з аутизмом «бар’єри навчання».
Найважливішим елементом організаційних питань навчання є розклад, який
оформлюється як серія картинок, фотографій, піктограм (з надписами або без
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74